Umumiy o‘rta ta'lim tizimidagi islohotlar o‘quvchilarga sifatli bilim berish bilan birga hayotiy kompetensiyalarini rivojlantirishni ham nazarda tutadi. Yangi davlat ta'lim standartlari va o‘quv dasturlarini ishlab chiqish, amaliyotga tatbiq etishda shu jihatga alohida e'tibor qaratilmoqda. Aytish joizki, bu boradagi ishlar samaradorligi, avvalo, maktab jamoasi, ta'lim boshqaruvi tizimi va pedagogika fanini bog‘lovchi bo‘g‘in — metodik xizmatning qay darajada yo‘lga qo‘yilganiga bog‘liq.
Ta'lim sifatini yuksaltirishda o‘qituvchi-pedagoglarning kasbiy mahorati va bilimidagi bo‘shliqlarni muntazam to‘ldirib boruvchi, faoliyatiga ijodiy yondashuvni rivojlantiruvchi metodik muhitni yaratish muhim ahamiyatga ega. Ammo ayrim hududiy xalq ta'limi boshqaruvi muassasalarida metodik ishlar namunali tashkil etilmagani tufayli so‘nggi yillarda metodik xizmat ko‘rsatishni takomillashtirish bo‘yicha amalga oshirilayotgan o‘zgarishlar kutilganidek natija berayotgani yo‘q. Bu esa o‘quvchilarning davl
...
Davomini o'qish »